poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Troszkę o kosmetykach na codzień .

Dziękuję Pięknie za pierwsze 180 wyświetleń <3 !

Dziś pokażę jakich kosmetyków używam , na co dzień :)

 Ostatnio w Hebę kupiłam te Matujące bibułki / chusteczki . Fajnie matują , chodź myślałam , że takie cuda dają lepszy efekt . Cena ok 5,50 zł
 Podkład równoważący Marki INGLOT . Ja , bardzo sobie cenę od nich podkłady , czy to ten co na zdjęciu , czy też z innych serii . Używam , już od kilku dobrych lat i bardzo polecam . Szeroka gama kolorów , a Panie dobiorą odpowiedni kolor za free :) Cena ok . 48 zł
 Puder Marki REVLON , Tak- też polecam gorąco ! Kupiłam go Rossmannie już z dobrę pół roku temu . Jest bardzo wydajny , jest fajnie kryjący (nie daję efektu maski ) , ma fajną lekko kremową konsystencję , ma świetny aplikator i jest warty swojej ceny . Ok. 60 zł
 CC CREAM od GOSH'a szczerze - Bardzo średni ... Nie daję takich efektów jakie ma spełniać tego typu krem . Bardzo rzadki , mało wydajny , cenowo średnio co do jakości . Cena ok 55 zł
 Tusz do rzęs Marki L'Oreal Wings . Bardzo , ale to bardzo polecam ! Tuszę tej marki są wydajne , nie zasychają , ten ma świetną szczoteczkę , daję efekt długich i podkręconych rzęs . Cena ok 50 zł
 Kolejny , tym razem z Maybelline New York . Tusz świetny . Ja osobiście nie jestem fanką żółtego collosala , ale ten w kolorze różowego złota , jest dla mnie jak najbardziej ok ! Cena ok .35 zł
 Mój hit wśród tuszy ! Marka Eveline , która bardzo sobie cenię , cenowo są mega , jakością jeszcze bardziej . Tusz Curl up sprawia , że rzęsy są długie , rozdzielone i gęste . Gorąco polecam ! Cena ok 15 zł

 Z racji tego , że jestem wizażystkom , w mojej kolekcji nie może zabraknąć , dużej palety ceni .
Zazwyczaj nie ja kupuję sobie te paletki , ale dostaję je w prezencie . Czy to na urodziny , czy na Mikołajki . Te dostałam na Mikołajki akurat i jestem bardzo z tej palety zadowolona .
 Kolory są do typowych smokey eyes . Są i matowe jak i połyskujące cenie . Aplikuje się je bardzo fajnie ,  można i na sucho jak i na mokro (co dla mnie bardzo istotne ) . Marka NYX jest bardzo ceniona przez mnie , ja kocham aplikować cienie nawet idąc na uczelnie więc dla mnie to mega istotne , czy są one dobre itp .
Paletka ma jeszcze dwie szufladki w jednej są pudry a w drugiej pomadki , i hit dla mnie - Brokaty do oczu , czy też na usta . Świetnie się je aplikuje , bo mają kremową , konsystencję .
Paletka bardzo wydajna i w odpowiednich gabarytów , by zabrać ją ze mną , na wakacje czy gdzie kol wiek .
Cena ok 150 zł Dostępna w Drogerii Douglas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz