sobota, 19 września 2015

Timberki


Jak już kiedyś pisałam jestem butoholiczką <3 Dziś do mojej kolekcji dołączyły wymarzone traperki ala' Timberki w kolorze różowym *.* 
Uwielbiam takie prezenty od Taty :) Ja z butów zawsze jestem zadowolona zwłaszcza , kiedy o jakiś marzę i w końcu mogę się nimi cieszyć nosząc je . 
Czuję się gotowa na jesień :D Chodź nadal jestem chora ...Chyba się jednak nie objedzie bez wizyty u lekarza ...(nie znoszę chodzić po lekarzach ..:/ ) 
Od wtorku zaczynają mi się zajęcia na Farmacji zobaczymy jak to będzie w tym roku , jestem w dobrej myśli ;) 

Timberki są ze Sklepu Deichmann i kosztują 120 zł ;) 
Dostępne jeszcze dwa inne kolory Niebieski , i klasyczne brązowe . Ja wybrałam różowe ponieważ jestem fanką tego koloru i pasuję do mnie w 100 % :)

Dobrego Weekendu <3 
xoxo Oldżi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz