niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki

Witam w ten Mikołajkowy dzień :)
Do mnie też zawitał Święty Mikołaj :D Chyba byłam grzeczna w tym roku .

Chciałabym Wam zaprezentować tutaj co takiego dostałam lub jak kto woli "pochwalić się"

 Chodź nie pisałam listu do Mikołaja to miał bardzo dobre wyczucie
Bardzo chciałam dostać dużą czarną torebkę , która będzie praktyczna i do szkoły i do pracy i na co dzień . Pojemna i będzie mieć pasek . I oto taka dziś trafiła do mojej kolekcji z czego się bardzo cieszę :)

 Chyba  każda prawdziwa kobieta uwielbia dostawać kosmetyki kolorowe .
Długi czas używałam podkładów Marki "Inglot" . Teraz w końcu przyjdzie czas żeby przetestować "True Match " marki L'oreal  <3 Długi czas miałam na niego ":chrapkę" a tu proszę Mikołaj do mnie z nim zawitał :)
Pewnie za parę dni napiszę recenzje jak mnie się go użytkuję :)
 Pomadka do ust również Marki L'oreal
 Odcień jak widać na obrazku 912 .
 Kolor ni to róż ni to czerwień . Już się nią pomalowałam i ma fajną kremową konsystencję jest z lekko mieniącymi się drobinkami .


Ostatnia rzecz to nowy hit marki Pantene . Odżywka do włosów w formię Pianki .
Za kilka dni napiszę recenzję na jej temat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz