sobota, 27 lutego 2016

Korektor 5in1 do brwi marki Eveline

 Dziś notka jakiś czas temu zapowiedziana .
A mianowicie chcę napisać słów kilka o świetnym korektorze marki Eveline do brwi .
Ja osoba o blond kolorze włosów (naturalnie ciemny blond ) mam również jasne brwi i rzęsy
Kiedyś gdzieś zobaczyłam , że są korektory do brwi i pomyślałam , że spróbuję go na samej sobie
Cena przystępna bo ok 16 zł w Rossmannie . 
 Tutaj na zdjęciu mam pomalowane brwi tym korektorem .
Na początku jak zobaczyłam szczoteczkę to bałam się , że będzie brudzić mi skórę wokół , ale ku mojemu zaskoczeniu jest idealna i świetnie się nią produkt aplikuję .
Są do wyboru dwa kolory Brązowy i Czarny , ja wybrałam brąz z racji , że mam jasne włosy i dość jasną karnację ,
 Na korektorze jest napisane , że to 5 w 1 Eveline lubi tworzyć produkty wielu funkcyjne .
Na początku się bałam by nie miał działania szkodliwego jak np te ich odżywki do paznokci , które niszczą a nie pomagają na dłuższą metę .

Zdjęcie nad tekstem jest bez owego produktu który opisuję powyżej .
Ja jestem bardzo zadowolona z tego korektora , łatwa aplikacja , utrzymuję się cały dzień nawet przy deszczowej pogodzie , jest bez wonny co mega ważne i wydaję się być wydajny co też plusuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz