czwartek, 15 września 2016

Miłość , muzyka , marzenia - Do zobaczenia 14 października !

Hej !
Dzięki za tak fajny odbiór mojego ostatniego posta ;) Czekamy na Was w pt6 ;) zmień swoje życie , a My Ci w tym pomożemy :)

Dużo się dzieję , bo za miesiąc gramy kolejny koncert z Pawłem :) Tym razem to już nie dyplom , to całkiem nowa inicjatywa , całkiem nowe piosenki , nowe aranże i zdolne kobiety , które zaszczycą Nas swoją osobą na scenie .
To wielki zaszczyt wystąpić z Anitką i Dorotą na jednej scenie <3
To wielki zaszczyt dla mnie znów współpracować z Pawłem .
Mamy masę pracy , a czasu coraz mniej ale na 14 października będziemy jak zawsze w pełnej gotowości na 150 % !




Jesień to też czas kiedy rok temu poznałam Miłość mojego życia - Miłoszka 
9 października mamy Naszą pierwszą rocznicę <3 


Udanego dnia kochani ! I do następnego posta ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz