piątek, 20 listopada 2015

Farbka do ust marki Bell

Hej ! Dziś zaprezentuję nowość kosmetyczną jaką wczoraj zakupiłam do swojej kolekcji . 

Jest do farbka do ust marki Bell , hypoalergiczna . 

 Wygląda jak błyszczyk i tak samo się ją aplikuję . Różnica jest taka , że po nałożeniu jej na usta musimy odczekać kilka minut żeby farbka zaschła nam na ustach . A potem ku mojemu zdzieniu jest bardzo trwała można pić , palić , jeść i nie zmywa się praktycznie wcale . 

 Uważam , że to świetna sprawa zawsze zastanawiałam się jakie te Wszystkie gwiazdy mają szminkii i błyszczyki , że są tak długo trwałe ...Myśałam oczywiścię , że to zapewne przez to , że mają marki na ustach typu Chanel czy Dior . A tu ku mojemu zaskoczeniu błyszczyk za parę zł jest tak trwały :)

 Ja akurat wybrałam odcień o numerze 2 . Jest ich kilka do wyboru od bardzo jasnego różu po czerowny kolor . Cena też mnie mega zaskoczyła bo w Dorogerii hebe ta Farbka do ust kosztuje zaledwe 9,90 zł ! A jej trwałość jest na prawde dobra . 
Ja polecam wszystkim Paniom które szukają trwalszego makijażu ust na  codzień czy na jakieś większe wyjścia . Cena jest na tyle przystępna , że nawet jeśli komuś nie spasuję to nie wyda wielkich kwot . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz