poniedziałek, 2 listopada 2015

Pazurki

Witam w ten piękny słoneczny jesienny Poniedziałek :) 


Chcę Wam , dziś pokazać i przy tym również po raz drugi na tym blogu zareklamować 
Mani Magię - czyli paznokcie Hybrydowe , żelowe . Dagmara przyjmuję w Krakowie właściwie w samym centrum . Ceny usług wahają się od ok 35 zł do ok 70 zł . Wszystko zależy od tego jakie są Wasze potrzeby i marzenia z tym co ma być na tych Paznokciach . 
Ja chce Wam dziś pokazać dwa zdjęcia moich pazurków :



Pierwsze, to biała syrenka z kokardkami z kamyczków Swarovskiego <3 
Na żywo wyglądały jeszcze piękniej niż na tym zdjęciu . Miałam je 3 tygodnie.



A teraz obecnie mam takie serduszkowe cuda :) Dagmara sama malowała ten wzór .

Ja mam przedłużone paznokcie na formie żelowej do ok 2-2,5 A na żelu lakier Hybrydowy . Jak na pierwszym tak i na drugim zdjęciu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz