środa, 22 czerwca 2016

Ważne kroki w dalszym życiu zawodowym

Dziś wypada 69 post :D normalny człowiek by nawet tego nie skumał ale ja to ja :D 

Dużo się dzieje ostatnimi czasy w moim życiu . Chyba same pozytywne tak w sumie ;)
Zdałam na 2 rok farmacji ! Radość wielka mnie ogrania z tego powodu ! Jeszcze większa , że udało mi się znaleźć inną szkołę farmaceutyczną w Krakowie do , której przenoszę się na 2 rok właśnie . Z wielu powodów jestem zmuszona zmieniać szkołę , ale tak szczerze mówiąc to cholernie się cieszę , że znalazłam w sobie na tyle determinacji aby (powiem brzydko ) spierdolić z tej patoli do jakiej teraz uczęszczam ... Niestety placówka w której obecnie uczę się straciła w moich oczach wszystko na co pracowali przez 4 lata mojej edukacji tam . (Ukończyłam w tej samej szkole kierunek Kosmetyczny) . Po tym co zobaczyłam i doświadczyłam przez dwa ostatnie lata nauki zmusiło mnie do tego kroku . Którego już wiem , że nie będę żałować . Bo wydaję mi się , że gorzej to już być nie może .

Jutro piszę poprawkę  z kosmetyki z klasyfikacji A.61 Twarz , szyja , dekolt . Jest to moje 3 podejście do zdania egzaminu praktycznego . Cóż nie udało mi się zdać 2 razy mam wielką nadzieję i nastawienie na zdanie tego jutro .
Rok temu zdawałam klasyfikacje A.62 Dłonie , stopy , ciało ten egzamin rozwaliłam na 100 % więc w tym roku też mi się uda ! Pozytywne nastawienie to 90% sukcesu . A wiedzę mam , uczyłam się więc pozostaje mi tylko jutro skupić się na maxa , zdać i po egzaminie zabrać papiery i powiedzieć im : NIE DO ZOBACZENIA ! (chodź będę musiała wrócić końcem sierpnia po dyplom :P ale to już tylko formalność )

Wrzuciłam ostatnio dwa moje nagrania z koncertu dyplomowego "Dogonić marzenia" 
Nie była bym sobą gdybym ich tutaj nie udostępniła :) 


Adele-Hello w moim wykonaniu z 14 maja 2016 :)


Oraz coś po Polsku "Boskie Buenos" zespołu Maanam :)

Miłego odsłuchu ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz