niedziela, 29 maja 2016

Recenzja podkładu BOURJOIS 123 perfect

Korzystając z wolnej chwili , chcę dziś zaprezentować mój nie dawno kupiony trafiony zakup . A mianowicie jest to podkład do twarzy marki : BOURJOIS 123 perfect .

 Kiedy były promocje w Rossmannie , miałam akurat okazję oglądać kilka filmików różnych youtuberek i właśnie dziewczyny tam opowiadały co warto kupić , jednym z produktów był krem CC z tej samej serii co podkład o którym dziś tutaj pisze . Niestety kiedy chciałam kupić na promo CC krem 123 już go nie było , więc już po tych całych promo udałam się znów do Rosska po CC 123 , niestety nie było go a ja potrzebowałam pilnie kupić jakiś podkład do twarzy . Wybrałam więc ten na zdj powyżej .
 Miałam okazje stosować wiele różnych podkładów z różnych firm i ten jest jednym z najlepszych jakie miałam (chodź i tak chyba na zawsze będę fanką podkładów z INGLOTA)
123 perfect ma świetną konsystencje jest lekko piaskowy - dla mnie świetny, daję mat , przez ten efekt / odczucie lekkiego piasku . Idealnie się utlenia na twarzy , co jest mega ważne bo nie znoszę , mieć źle dobrany podkład . Trochę się bałam , że zły dobrałam bo jak wiadomo światło drogeryjne a to naturalne to niebo a ziemia . Daje skórze świeży wygląd bez efektu maski .
Ja wybrałam odcień 53 , na początku jak go nakładam jest lekko za jasny ale już po kilku minutach idealnie się wtapia w cerę .

Cena w Rossmannie ok 58 zł . Trochę dużo , ale warto na prawdę . Ten podkład ma wszelkie pozytywne walory , może jeden mały minusik za opakowanie . Ja osobiście nie lubię szklanych podkładów , gdyż boję się , że go rozwalę ale po za tym jest na prawdę świetny .
Używam go jakiś tydzień i mogę już stwierdzić , że jest wydajny wystarczy dwa kliknięcia i makijaż twarzy gotowy . 
Moja ocena to 10/10 . Jestem wymagająca jeśli chodzi o podkład , a 123 perfect spełniania moje wymogi na 100 % .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz