poniedziałek, 16 maja 2016

Dogonić marzenia - realizacja w toku :)

Wow ! Już po moim recitalu ..;) Było pięknie ! Dziękuje wszystkim którzy byli , a Ci co olali to niech żałują ;) Za kilka dni/tygodni będzie można co nie co zobaczyć w sieci .

Recital był piękny , wyjątkowy , miałam wielką przyjemność zaśpiewać u boku pani Agaty najlepszej na świecie ! I obok mega zdolnego Pawła ! Miałam zaszczy gościć Anitkę moją gwiazdkę ! Która w piątek wygrała Talenty Małopolski !
Jestem dumna z tego , że Oni dla mnie zechcieli wystąpić i pomoc mi dogonić te cholerne marzenia ! Dziękuję mojemu ukochanemu to dzięki niemu ten recital. Pani Ani Za wszystkie lekcje śpiewu , za każdą rozśpiewkę , za uśmiech , i każde słowo , za pomoc przy realizacji tego wszystkiego , za emisje głosu i dykcje
Kocham tych wszystkich ludi oni dają mi siłe , energie , miłość do muzyki !












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz