wtorek, 17 maja 2016

Mani magia

Pogoda nie sprzyja niczemu ... Jak kocham Maj , tak w tym roku ten Maj nie kocha mnie . Czuję się jak by był Listopad ...

Dziś pobudka po 6 rano , bo mój ukochany miał wcześnie na zajęcia . Kocham poranki , kiedy on jest obok i całuje mnie na dzień dobry <3 

Na koncert dyplomowy który odbył się 14 maja wiele ludzi mi pomogło w przygotowaniach dziś po raz kolejny chcę zareklamować i tym samym jeszcze raz podziękować Dagmarze , za piękne paznokcie na mój dyplom ! <3333

Jeśli komuś nasuwa , się pytanie czy to hybryda  na naturalnej płytce czy przedłużany żel z hybrydą .
Szybko odpowiadam - To hybryda na naturalnej płytce ! 
Jestem cholernie dumna  siebie , że od jakiegoś czasu jestem w stanie zapuścić swoje paznokcie aż tak długie ! *.* 

Polecam wszystkim Panią z Krakowa i okolic , wybrać się do Dagi na pazurki ! 
MANI MAGIA  - Bo tak nazywa się jej funpage zaprasza na hybrydy i paznokcie przedłużane metodą żelowa . Duży wybór kolorów , zdobień . Przystępne ceny i lokalizacja bliska centrum ! 
Gorąco polecam <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz