wtorek, 5 kwietnia 2016

Dobre wieści !

Wczoraj wieczorem dostałam najlepszą informacje ostatnich dni !! Od piątku miałam mega nerwówke , dotyczącą spraw recitalowtych a mówiąc zwięźlej pianisty . Jednak Pani Agatka nigdy nie zawodzi i mimo , że mogłaby mi śmiało odmówić współpracy bo ma malutkie dziecko , to dostałam wczoraj od niej informacje , że ZAGRA !! Jestem tak szczęśliwa , że nie umiem tego wyrazić w żaden konkretny sposób . 

Z racji tego wzieło mnie na wspominki z lat wokal artu pokaże tutaj kilka fotek z tych czasów , gdzie wiele się działo na scenie i poza nią :) 




Wiele się zmieniło od tego czasu , nie tylko mój kolor włosów , sposób bycia itp ... Ale masa innych spraw rzeczy i podejścia do życia i do występów na scenie . 
Dlatego dopiero po 3 latach od zakończenia Wokal Artu robię swój dyplom , bo dojrzałam do tego , bo mam inny zarys tego co chcę pokazać , bo mam większe możliwości wokalne , bo ciągle się rozwijam i teraz przyszedł czas aby to pokazać większemu gronu ludzi . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz