piątek, 22 kwietnia 2016

Dziękuję za wielkie wsparcie !

Witam !
Coraz mniej czasu do koncertu coraz mniej stresu , ale za to coraz więcej zajebistej adrenaliny !
Wczoraj udana próba , z pianistką ! Kocham jej talent , zamiłowanie , to , że zawsze słucha osoby która śpiewa przy jej pięknej grze , że jesteśmy w stanie zrobić coś mega i , że obu nam się chcę zrobić to jak najlepiej się da ! Lepiej trafić nie mogłam , nie wiem nawet jak mam dziękować za jej pomoc i zgodę na to by mi zgrać 14 maja . 

Dziś będziemy z moją osobistą Burduś-Tyszka Pfotografy :D robić zdjęcie na plakat na recital ! 
Już nie mogę doczekać się efektów.

W ogóle nie wiem jak mam dziękować tylu osobą , które mi tak bardzo pomagają w przygotowaniach do mojego eventu . Tyle dobrych dusz jest przy mnie , na prawdę mam wspaniałych przyjaciół , pomocników , chłopaka , rodzinę . Nie marzyłam nawet o tym , że tyle dostane od nich wszystkich wsparcia ! 

Były wielkie schody , łzy bałam się , że zostałam na lodzie z początkiem kwietnia , ale nie poddałam się wykonałam masę telefonów , tak wiele ludzi tego dnia dało mi wsparcie numery do różnych muzyków , ale pani Agatka jest jedna i nie zastąpiona w tej kwestii .

Nie wiem czy to jest już dobry moment by podziękować jeszcze nie oficjalnie , tylko w ten sposób tym którzy są zaangażowani w mój dyplom , ale nigdy nie zaszkodzi by napisać dla nich wszystkich
DZIĘKUJĘ ! 

Jestem wielką szczęściarą , że tyle osób chce mi pomoc i zrealizować ze mną wspólnie ten recital .

A na tych na których się zawiodłam , no cóż  widocznie nie są warci mojej uwagi , dania komuś szansy wykazania się , to ich problem , ja idę dalej i jeszcze bardziej zmotywowana , może kiedyś nauczą się Ci co zawiedli , na mojej sytuacji , że jeśli ktoś kogoś angażuję w coś na serio to się traktuję to zadanie  "zlecenie " na 100 % a daję się z siebie 150 % !
A nie robi się z siebie ofiary losu i opowiada po ludziach historie nie stworzone ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz