sobota, 2 kwietnia 2016

Idę na szczyt !





W końcu po jakiś 3 tygodniach mam już swój laptop w domu ! 
Były święta , było dużo pięknych chwil , wczoraj miałam kłopot z pianistą , trzeba było na szybko szukać kogoś innego ... Przez 4 miesiące nic poprzednik nie zrobił :( Zawiodłam się ... Ale to dobrze , że mi tak z tym Dyplomem idzie pod górkę ! To znaczy , że idę na szczyt a nie po prostej drodze bez sensu ! 
Zostało 1,5 miesiąca do mojego koncertu dyplomowego ! Czekam na ostateczną decyzję mojej ukochanej pani Agaty , która mam wielką nadzieje mi zagra 14 maja <3 


Jutro postaram się napisać recenzję repliki palety Urbana Decaya Smokey naked . Marki WIBO . Dostałam ją od ukochanego na dzień kobiet 

Myślę też , że w ciągu tego 1,5 miesiąca  będzie tutaj pojawiać się więcej informacji co do koncertu , może nawet zdradzę jakie utwory szykuję , dziś mogę tylko napisać , że jest ich 13 . Z wielką nadzieją liczę , że ta 13 będzie bardzo szczęśliwa dla mnie .
Już nie mogę się doczekać kiedy stanę na scenie i będę mogła dać widzom miłość , przekaz , radość , łzy i wiele wiele emocji ! 
Plakat jest w trakcie tworzenia , na pewno tutaj go pokażę ! 

I na koniec chcę się pochwalić ! Udało mi się zrzucić już 5 kg ! Teraz kolejny mój cel -10 a końcowy efekt do -15 :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz