poniedziałek, 18 stycznia 2016

Domowej roboty Sushi

 Witam :) Dziękuję pięknie za oglądalność :) Była bym jeszcze bardziej szczęśliwa gdybyście po sobie zostawali ślad w postaci komentarza pod notką :)
Dziś napiszę o domowej roboty Sushi .

Moja Bratowa jest zakochana w kulturze Japońskiej jak i w samej Japonii 
Była już kilka razy tam z Moim bratem i Bratanicą 

Ostatnio zaprosili mnie do siebie na sushi które Zuzia sama robiła od A do Z 
 Piłam także orginalne Japońskie Sake , to Wino robione z Ryżu . 
Ma bardzo przyjemny smak i zapach nie jest mocne ogólnie bardzo dobre :)
Japończycy traktują sushi jako taki ich Fastfood 
Dla Nas jest to coś bardzo wyszukanego dla nich to szybka przekąska. 
To było moje pierwsze Sushi w życiu , nigdy nie byłam przekonana do tego typu jedzenia . 
Ale spróbowałam i ku mojemu zaskoczeniu smakuje to całkiem nieźle . Ale mimo wszystko nie zostałam mega fanką Sushi . 

Polecam spróbować zrobić własne Sushi w domu , fajna zabawa i duża radość stworzenia czegoś na prawdę wyjątkowego i smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz