sobota, 23 stycznia 2016

siła tkwi w możliwościach







Wzieło mnie na wspominki . 
Kilka fot z przed kilku lat , kiedy byłam brunetką , uczennicą szkoły Kosmetycznej i zupełnie inna kobietą , młodszą , mniej okiełznaną , bardziej zaborczą . 
Dorosłam do pewnych kwestii , do pewnych rzeczy , wyrosłam z pewnych zachowań z pewnych ludzi , mam inne życie myślę , że lepsze pełniejsze bardziej radosne a przede wszystkim zdrowsze . Mniej toksyczności , więcej radości . 
Na ten rok kilka większych celów , kilka większych zmian , kilka nowych możliwości , po kilku latach przerwy od mojej największej miłości jaką jest Muzyka , pragnę powrócić ze zdwojoną siła , z nowymi możliwościami , z nowym teamem , z nową ja na scenie . 
Kocham Swoje życie i chcę zrobić tak , żeby nikt mi chociaż przez chwile nie wchodził z brudami do niego , bo zrozumiałam , że pewnych osób w moim życiu już nie chcę i najlepiej będzie jak się po prostu odpierdolą i pójdą swoją drogą z tymi którzy ich już w tę drogę zabrali a Oni ślepo idą . 
Powodzenia dla mnie i dla tych których kocham i których warto kochać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz