niedziela, 17 stycznia 2016

Recenzja palety NAKED 3

Witam w tą piękną słoneczną Niedziele :)

Ostatnimi czasy mam dużo mniej czasu dwie prace , szkoła , zaliczenia , wpisy do indeksu itp ...
Na szczęście wszystko zdane w tym semestrze ! Teraz 2 tygodnie ferii co równa się więcej czasu na pracę :D 

Dziś napiszę recenzję paletki do cieni marki URBAN DECAY Naked 3 
Dostałam tę paletę w prezencie na Boże Narodzenie od tzn " Gwiazdki " (czyt. Od Taty) Tata zawsze potrafi świetnie trafić z prezentem dla mnie , zawsze słucha tego co mówie kiedy pyta " A co byś chciała w tym roku " . Zazwyczaj odpowiadam , że właśnie jakaś fajną paletę cieni bo uwielbiam się malować cieniami na co dzień lubię mieć spory wybór by móc swobodnie kombinować i mieć codziennie coś innego na oczach . Od początku od kąt się maluję używam cieni , myślę , że to wynika w dużej mierze z tego , że moja starsza siostra też tak zawsze robiła i mam ten nawyk po niej . 

 Wybrałam właśnie tę paletę na prezent Gwiazdkowy , ponieważ od dłuższego czasu chciałam przetestować na samej sobie te cienie , tej marki .
 Naked 3 ma bardzo fajne opakowanie , jest solidnie wykonane i można bez większych przeszkód zabrać je ze sobą w podróż . 
 Kolory są prze piękne . Są matowe jaki błyszczące od bardzo jasnego pudrowego matowego różu po bardzo bardzo ciemny brąz wpadający lekko w czerń z błyszczącymi drobinkami .
Ja jeszcze nie przetestowałam wszystkich tych kolorów bazuje teraz głównie na różach tych 4 pierwszych kolorach .
Do cieni został dołączony pędzelek dwustronny z naturalnego włosia , świetnie się nim nakłada i rozprowadza cienie na powiece. Zastanawiam się nad kupnem zestawu pędzli do makijażu DECAYa 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tej paletki polecam Wszystkim kobietom , które lubują się w kolorach ciepłych które bazują na pastelowych barwach w wielu odcieniach różu i kremu . 
Kobietą , które kochają jak ja codzienny makijaż oczu cieniami do powiek i tym , które malują się nimi tylko od święta . 

Cena w Sephora to 220 zł .

Ja mam chrapkę jeszcze na Naked 1 i 2 

P.S : Dziękuję za oglądalność !! <3 

xoxo Oldżi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz