sobota, 2 stycznia 2016

Szczęśliwego nowego roku

Witam w nowym 2016 roku !

Chciałabym podsumować rok 2015 .
Wiele się działo , wiele zmieniło , wiele się nauczyłam , wiele rzeczy zrozumiałam a o pewnych sprawach zapomniałam , które tylko robiły mi mętlik w głowie .
2015 był całkiem niezły , chodź były też monety gdzie nie umiałam patrzeć pozytywnie .
Zrobiłam swój pierwszy tatuaż , zdałam egzamin państwowy z kosmetyki na 100 % , byłam w Wiedniu na krótkich wakacjach , zaczęłam nową pracę , poznałam wspaniałego faceta 
Założyłam tego bloga i chodź nie dodaję tutaj zbyt często postów , cieszę się , że mogę tu napisać co nieco . 

Na 2016 mam kilka postanowień przede wszystkim chcę nauczyć się nie marnowania czasu , więcej ćwiczyć i uczyć się , chcę być szczęśliwa i wrócić do śpiewania , bo to mi gdzieś uciekło a to całe moje życie . 

Wam życzę na ten rok dużo zdrowia , szczęścia , miłości , radości , i żeby Wasze postanowienia zrealizowały się !

Dziękuję za ponad 4 tysiące wyświetleń ! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz