piątek, 29 stycznia 2016

Kilka zapowiedzi

Mało czasu , dużo pracy , ferie się kończą już w poniedziałek , ja nie miałam czasu zbyt by odpocząć , teraz ten weekend poświęcę na treningi i coś dla siebie . Dziś już zaczełm od Hybryd wizyta u Dagi "Mani Magia" 
Dziś zapowiedź , aż 3 notek na najbliższe tygodnie .

Kupiłam kilka dni temu lakier koloryzujący włosy , chcę zrobić sobie kolorowe końcówki , efekt tego i recenzja ukaże się na blogu w najbliższym czasie .

Jakiś tydzień temu kupiłam fajną rzecz , nie drogą do brwi o tym , też chcę tutaj napisać bo dla mnie to hit moich ostatnich zakupów kosmetycznych

A trzecia rzecz o której pragnę po raz kolejny Was po informować na oldzilifstyle to właśnie Mani Magia . 

Dziękuję za oglądalność , to bardzo miłe widzieć , że jest jakiś przekaz i odbiór , mimo , że nikt nie komentuje , a ja hejtu się nie boję :D 

Dobrej nocy i do kolejnej notki !

xoxo <3 

1 komentarz: